پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

دیدگاه خوانندگان

 یک انجمن حجتیه در صداو سیما

بنده که واقعا گیج شدم . این چه شیوه نادرست خبررسانی است . آخر این شخص اسم و مشخصات ندارد ؟ اسم کتابش چیست ؟ اصلا انجمن حجتیه ای وجود دارد که سخنگو داشته باشد ؟ اصولا آن انجمن کی سخنگو داشته است ؟یا للعجب !!!

  ۴۰ دبیرستان انجمن حجتیه در تهران

پدر حان انجمن حجتیه تعطیل شد . شما چرا دارید برای آن ناخود آگاه نبلیغ میکنید ؟فعلا که برای ثبت نام دارند مسابقه میگزارند !!!

 حجتیه به روایت پیک نت

سلام
اگه مطالبی که نوشتی درست باشه که نیست.... خدا اونا رو ببخشه و بیامرزه
اگر هم این مطالب رو بدون تحقیقات جامع و یک طرفه نوشتی خدا به دادت برسه...

  ۴۰ دبیرستان انجمن حجتیه در تهران

سلام دوست عزیر مطالب بسیار زیبا و قالب توجه دارید امیدوارم همیشه در راه حق ثابت قدم باشید ما شما را علاوه بر لینک در ولاگ معرفی نیز می کنیم اگر مایلید ما را هم لینک کنید

 حجتیه به روایت پیک نت

سلام
خسته نباشید
شما می دانید از مهمترین مسائلی که اسلام بدان اهمیت داده اظهار نظر درباره مومن است، تهمت به مومن است. آنقدر روایات خطرناکی دارد که تن آدم می لرزد و بنابراین من به خودم جرات نمی دهم درباره شما اظهار نظر کنم ولی چند مطلب برایم یقینی است که وظیفه دارم به گوشتان برسانم:
1-
مطالب شما پر از اشتباه است از ساده ترین آن که سن آقای حلبی است گرفته تا اشتباه های بزرگ. (سن را شما 80 سال اعلام کردید در حالی که 100 سال بوده)
2-
انجمن در اساس نامه خود به اعتراف همه و حتی همان برنامه تلویزیونی شاخص که قصد کوبیدن انجمن را داشت هرگونه فعالیت سیاسی اعضای خود را ممنوع کرده بود و الان هم ممنوع است. (اینکه بعضی از جدا شدگان از انجمن پست های سیاسی گرفتند ربطی به انجمن ندارد و بدانید که بعد انقلاب خیلی ها از انجمن جدا شدند.)
3-
فعالیت اصلی انجمن مبارزه با بهاییت در ایران بوده که شما یک کلمه هم از آن نگفتید و این به خاطر این است که نمی دانید این فرقه ضاله چقدر برای ایران خطرناک بود و هست
4-
هرکس در نظام جمهوری در چند دهه اخیر موضع خود را تغییراتی داده و بالاخره یک موقع پشت سر نظام صحبتی کرده از کابینه قدیم و جدید و... ولی یک اطلاعیه، یک پیام مخالفت انجمن با نظام اگر وجود داشت همچون شما در سایت خود علم می کردید.
5-
انجمنی ها در هیچ انتخاباتی از هیچ شخصی دفاع نکردند چون تخصص آن ها کار فرهنگی است. اگر شبهه ی اعتقادی داشتید هیچکس بهتر از آنان پاسخگوی شما نیست.
6-
هزاران جواب دیگر دارم که اگر خواستید از طریق ایمیلم در خدمت شما هستم
با تشکر
در پناه صاحب الزمان

 تئوری آخرالزمان / از بنیادگرایی مسیحی تا حجتیه

میزان توهم شما که بیشتره!خاتمی که توی انتخابات 84 نبودش. هاشمی بو.د و تماما هم 90 درصد نظام پشتش بودند.بهتره تحلیل ارائه بدی نه چرت و پرت

دو خبر درباره انجمن حجتیه از سایت خبری مشرق

دو خبر درباره انجمن حجتیه از سایت خبری مشرق:

"شنیده ایم انجمن حجتیه برای گسترش فعالیت های خود در شهر قم اقدام به تاسیس چند موسسه فرهنگی و دو دانشگاه غیر انتفاعی و مجازی نموده است."

"انجمن حجتیه برای ارتقای سطح علمی مدرسین این انجمن اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نموده است.در 20 خرداد و 18 شهریور دو دوره از این کلاس ها را در استان گلستان برگزار و قرار است در 11 آذر و 12 اسفند سالجاری نیز دوره های آن ادامه پیدا کند"

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/79803/مسوولیت-کوثری-در-جبهه-متحد-افشای-پروژه-های-جدید-جریان-انحرافی-نامه-خاتمی-در-راه-است-دستگیری-فرزند-مدیر-عامل-یک-بانک-و