پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

یک انجمن حجتیه در صداو سیما

به گزارش خبرنگار فرهنگی اجتماعی شبکه خبری آتی نیوز؛شب گذشته(دوشنبه شب) در یکی از برنامه های زنده و پرمخاطب صداوسیما فردی بعنوان میهمان دعوت شده و با الفاظ فریبنده صحبت کرد که اخیرا بدلیل همین تفکرات انحرافی از ادامه تدریس در دانشگاه به نوعی دور مانده است.

 این فرد که از اعضای فعال و در مقطعی سخنگوی انجمن حجتیه بوده است در این برنامه به تبلیغ کتابهای خود نیز پرداخته و با حرکات هنرمندانه دوربین بر روی جلد این کتابها به نوعی تاکید چند باره بر اسامی این کتب صورت گرفت.

لازم به ذکر است که این فرد؛ بسیار به اموری همچون مرید و مراد بازی معتقد بوده بصورتی که یکی از شاگردان خانم وی اخیرا از همسر خود به دستور و راهنمایی وی جدا گردید.

این فرد که فارغ التحصیل رشته معماری بوده در این برنامه زنده تلویزیونی از مباحث نظری و عملی عرفان صحبت نمود.
بنا به این گزارش در پی جدایی ایشان از تدریس در دانشگاه دولتی تعدادی  از نمایندگان مجلس هم به طرفداری از وی نامه ایی به ریاست دانشگاه و مسئولین وزارت علوم نوشته  لکن مسئولان ذیربط تسلیم این فضاسازی ها نگردیدند.
 
نظرات 1 + ارسال نظر
قهرمانی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ق.ظ

بنده که واقعا گیج شدم . این چه شیوه نادرست خبررسانی است . آخر این شخص اسم و مشخصات ندارد ؟ اسم کتابش چیست ؟ اصلا انجمن حجتیه ای وجود دارد که سخنگو داشته باشد ؟ اصولا آن انجمن کی سخنگو داشته است ؟یا للعجب !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد