پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

از نگاه خوانندگان

نویسنده : نســــــل ســـــــوختـــــــه

سه شنبه 26 مرداد ماه سال 1389 ساعت 03:10 AM

ازشمانهایت تشکررادربرملاکردن وشناساندن انجمن حجتیه به نوبه خودم دارم . هرچندطبق نوشته هاشایدخودتان هم از طبقه ی سوم همین گروه باشید-همانهاکه به انجمن بدمی گویند- ولی 313تن یاران حضرت عج دلیل بردشمنی دیگرافرادباآن حضرت نیست وهمانطورکه حواریون حضرت عیسی ازبین اینهمه جمعیت انسانی فقط12نفربودند . پس آن313عزیزیاران " خاص الخاص"حضرت اند . ضمن اینکه درروایات ازامام صادق ع داردکه آقامیفرمایندده هزارنفرازمردم فارس - ایران - به یاری مهدی عج می آیند .سوال کننده می پرسد : " ده هزارنفر؟؟؟ " آقامیفرمایندبلکه صدهزارنفر دوباره آن شخص می پرسد صدهزارنفروحضرت میفرمایندبلکه بیشتر -----------باتشکرازشما---------------خدایاامام ماعج رابرسان ! باقیمانده غیبت اش رابرماببخشای !

وب/وبلاگ

نویسنده : سیدهمام

پنجشنبه 28 مرداد ماه سال 1389 ساعت 05:32 AM

http://dastgheib.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=586&Itemid=55هذه تکملة من آیت الله دستغیب فی انجمن الفاسدالمنحرف الحجتیه خذلهم الله

وب/وبلاگ

نویسنده : صثس

پنجشنبه 15 مهر ماه سال 1389 ساعت 6:06 PM

بسه دیگهُ اینقدر تهمت نزنید

عالم که همینجوری خلق نشده

یه روز شما هم جواب خواهید داد و صد البته که انجمن هم جواب خواهد داد
وعده:تو دادگاه الهی روز قیامت


و ما تهمت زنندگان را حلال نمیکنیم

وب/وبلاگ

نویسنده : س ا

شنبه 3 مهر ماه سال 1389 ساعت 11:20 AM

با سلام
اگرچه ممکن است غیر از صاحب وبلاگ کسی این نوشته من را نبیند، اما متاسفانه مطالب آقای عبدالله شهبازی درباره آقایان سجادی و مادرشاهی ناصحیح است (البته ایشان خیلی حرفهایش درست است، ولی این دو تا را اشتباه کرده است) ....... بنده دکتر سجادی نویسنده آن کتاب را دورادور می شناسم و مهندس سجادی انجمن حجتیه را هم از نزدیک می شناسم و این دو نفر یکی نیستند. درباره آقای مادرشاهی هم از یکی از بزرگان انجمن حجتیه سؤال کردم که ایشان جواب داد در انجمن فردی به نام "جواد مادرشاهی" داشتیم که ایشان ربطی به آقای "سید جواد مادرشاهی" نداشتند. ظاهرا این آقایی که مربوط به ساواک بوده، "سید جواد" بوده و آن عضو انجمن اصلا سید نبوده است.

وب/وبلاگ