پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

حجتیه توسط کودکان

در هفته‌های اخیر اعضای انجمن حجتیه در برخی شهرهای استان خراسان رضوی اقدام به پخش برگه‌های تبلیغاتی با مضمون (رواج گناه بیشتر برای ظهور حضرت) در منازل مردم کرده‌اند.گفته شده پخش این برگه‌ها توسط کودکان صورت گرفته است تا اعضای این انجمن شناسایی نشوند.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:40 ق.ظ

سی سال است این دروغها را ترویج می کنید. دریغ از یک سند و یکب اثبات. انجمن حجتیه دهها نقطه ضعف و اشکال دارد ولی اتهام دروغ ترویج گناه برای ظهور زودتر امام زمان یقینا جزو آنها نیست.

ابراهیم حوانمردی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

به گنجشک گفتند : منار به اونجات ، گفت: یک چیزی بگید بگنجه
اگر در تمام طول تاریخ اسلام و تشیع توانستید کمترین نشانی از چنین عقیده احمقانه ای که به هیچ انسان معقولی نمیچسبد چه برسد به جماعتی شیعه ، من اسمم را میگذارم ناجوانمرد.
چنین تهمتی جز حاصل تراوشات شیطانی یک مغز علیل در بهتان به یک گروه مومن خدمتگزار شیعه نیست و تکرار آن جز هتک حرمت و آبروی باور های مقدس و والا و علمی و منطقی و متین شیعی و مهدوی وزر و وبال برای شایعه پراکنان بی تقوی نخواهد داشت .
وعده مان روز جزا سر پل صراط ، جایی که سیاست بازی و سیاست بازان بی ایمان سودی برای تهمت زنندگان نخواهد داشت .

[ بدون نام ] جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

با سلام. نقد انجمن حجتیه لازم است ولی در یکی از مطالب آیت الله مصباح و آیت الله جنتی هم حجتیه ای معرفی شده اند که غلط بودن آن اظهر من الشمس است. کمی شناخت این بزرگواران برای رد آن مطلب کافی است. خواهش میکنم در کنار آن خبر توضیحی اضافه شود. با تشکر

با تشکر از شما خواننده گرامی. به روی چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد