پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

پشت پرده انجمن خیریه حجتیه مهدویه

گزیده نوشته هایی درباره حجتیه

هشدار به فعالیت انجمن حجتیه

هشدار هادی خامنه‌ای به فعالیت انجمن حجتیه
متاسفانه بسیاری از رسانه‌های کشور در اختیار این گروه و نوع تفکرآنان قرار گرفته و توانسته با یک جنگ نرم خود را وارد حلقه انقلاب کند تا شناخته نشوند که این مساله بسیار خطرناک است زیرا خاصیت جنگ نرم این است که هیچ کس آن را احساس نمی‌کند و نمی‌تواند آن را به راحتی درک کند.
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) با بیان اینکه انجمن حجتیه‌ای که امام (ره) آنها را طرد کرده بودند امروز مجددا و به شدت فعال شده‌اند، گفت: حجتیه‌ای‌ها خط امام و انقلاب را تهدید می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، سیدهادی خامنه‌ای در گفت‌وگو با جماران یکی از راه‌های شناخت امام و تبیین اندیشه‌های ایشان در دهه‌ چهارم را رجوع به موسسه تنظیم و نشر آثار امام که متولی چنین کاری است، دانست و افزود: البته کسانی هم در جامعه امروز هستند که برای تفسیر و توضیح اندیشه‌های امام نسبت به سایرین اولویت دارند، آنها یاران امام و تربیت یافته ایشان هستند.

مهمترین سخنان وی را در ادامه می‌خوانید:

*یکی از آفت‌ها و خطراتی که انقلاب و خط امام را تهدید می‌کند، حضور کسانی است که در گذشته و پیش از انقلاب دور از امام و در صف مخالفین ایشان بودند. به شهادت همه یاران امام و انقلاب، این عناصر که هیچ نزدیکی با خط امام نداشتند، امروز به‌عنوان افرادی در جامعه ظاهر شده‌اند که به خود حق می‌دهند درباره افکار امام نظر بدهند و مفسر خط ایشان باشند و امروز می‌توان از آنها به‌عنوان آفت انقلاب یاد کرد، البته به راحتی نمی‌توان در باره‌ شیوه کار آنها نظر داد چرا که بسیار پیچیده عمل می کنند.

 

* انجمن حجتیه یکی از شاخه‌های این گروه است و به نظر برخی، این گروه محور جریان ضد امام است که در چهره موافق و پیرو خط امام (ره) ظاهر شده و نسل امروز آنها را نمی‌شناسد و احتمال اینکه فریب آنها را بخورد وجود دارد. متاسفانه بسیاری از رسانه‌های کشور در اختیار این گروه و نوع تفکرآنان قرار گرفته و توانسته با یک جنگ نرم خود را وارد حلقه انقلاب کند تا شناخته نشوند که این مساله بسیار خطرناک است زیرا خاصیت جنگ نرم این است که هیچ کس آن را احساس نمی‌کند و نمی‌تواند آن را به راحتی درک کند.

 

* متاسفانه اخیراً در برخی رسانه‌ها سعی می‌شود از امام چهره‌ای خشن معرفی کنند و این دقیقاً همان چیزی است که غرب می خواهد. نظرات و گفته‌های امام را در مناسبت‌های گوناگون که هیچ ارتباطی با مناسبت‌های امروز ندارد، به صورت انتخابی و ابزاری مورد استفاده قرار می دهند که با این کار دو حرکت خطرناک صورت می‌گیرد. یکی آنکه پیروان واقعی امام را از صحنه خارج میکنند، دوم اینکه از امام (ره) چهره‌ای نامناسب ارائه می دهند . لذا لازم است که کلیه رهنمودهای امام، مورد شناخت و توجه قرار بگیرد و همه موارد و خطوط امام معرفی شوند، نه آنکه بخشی از آن، به صورت ابزاری و تحریف شده، به صورت کلماتی تند و خشن در صدا و سیما به مردم ارائه شود.

* یکی از رهنمودهای صریح امام این بود که نظامی‌ها نباید در مسائل سیاسی وارد شوند اما این کار صورت گرفت و عده‌ای نشستند و بر خلاف نظر امام، این عمل را توجیه کردند اکنون جا دارد که مردم از این گروه بپرسند که موضع صریح شان در باره این فرمایش حضرت امام (ره) چیست؟

 

*آیت الله بهشتی نیز از دیگر بزرگان است که به امام (ره) نزدیک بودند و حضرت امام از شهادت ایشان واینکه قدر ایشان شناخته نشد بسیارمتاثربودند توجه به نظرات ایشان، می تواند درک اندیشه امام را تسهیل کندالبته متاسفانه اخیراً با اندیشه‌های ایشا ن نیز از سوی عده‌ای پرده نشین مخالفت می‌شود و روزنامه هایشان پر از افترا به این بزرگواران است که نشان می دهد از ایشان انتقام می گیرند.  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد